Nu är helgen här...

Har haft the best friday ever på väldigt länge...
Allt har gått så jäkla bra idag...
Gick hem strax innan 16 o åkte förbi A o C o gav katterna mat, rensade kattlåda o mata fiskarna...
De är på kryssning i helgen så har lovat att passa de små liven...
Förbi Willys o handla så jag har mat så jag klarar mig en bra bit in i veckan:)
Gillar att ha sånt tråk klart...
Ligger nu i soffan mätt o belåten efter att ha krängt ett gäng varma mackor, satt som en smäck...
Det regnar jävla i att ute, har gjrot hela långa dagen, trisst men nästan hellre det än massa snö o halka faktiskt...
Men helst sol o värme...
Nu blir det inget mer vettigt gjort idag...
Dega i soffan, hoppa in i duschen snart o sen krypa ner o kolla på Criminal Minds o bara njuta av att det är fredag o att jag har sov morgon i 2 veckor!
Me like, alote!

Ska bli kul att träffa gänget i Ödeshög nästa vecka o catcha up från Kryssen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0