Bröllop o massa snö...

Igår fick jag veta att mina kompisar Robban o Jossan förlovade sig när de var i England i helgen...
Robban gick tradionsenligt ner på knä o friade o Jossan förstod först ingenting, hur romantiskt är inte det?? =)
Hur som haver så ska jag på bröllop nästa år, det ser jag fram emot massa, har bara varit på ett bröllop som gäst men har jobbat på hur många som helst...

Idag har jag varit o tränat o när jag kommer ut från simhallen så vräker snön ner, suck tänkte jag, nu är det dags igen...
Flera månader fulla med massa snö o halka...
De har tydligen varnat för halka inatt oxå så jag ser fram emot kvällens jobb måttligt:(
Men det är bara att ta det lugnt o se till att ta sig hem... =)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: festis

Vad roligt!

Du får föreslå den därdansen som entré, fast det är klart...det skulle du ju ha på ditt eget bröllop ;)

2010-10-20 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0