"Så mycket bättre"

Såg reprisen av det avsnittet innan...
Måste säga att jag gillade det, blandningen av artister som träffas en vecka o tolkar varandras låtar...
Kul att se Lasse Berghagen bli så rörd av att få sina låtar spelade....

Lyssnar nu på "Freestyle" o drömmer mig tillbaka i tiden, de hade en hel del bra låtar som jag festat till, gråtit till o haft sjukt roligt till =)
Massa minnen som kommer tillbaka;)

Har även piggnat till nu så nu känner jag mig som en människa igen;)

Nu blir det strax en helkväll framför tvn med "vad blir det för mat?", "amazing race", ensam mamma söker" så får jag se vad jag väljer vid 21 det återstår att se....

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0