Trött, så trött...

Fy fan vad de här långa dagarna suger musten ur mig...
Idag krånglade hela dan till sig till råga på allt, lite mitt fel men inte allt...
För det första så regnade det när jag vaknade idag, sen kommer jag till jobbet, konstaterar att bilen inte startar...
Får ta extra bilen till Sävsjö o Stockaryd o när jag kommer tillbaka har de lagat den, det var ett kretskort till nått som gått sönder:S
Piper till Hillerstorp för en trevlig lunch med Anders o Sofie o co...
Iväg mot Gislaved o Anderstorp o lasta, ligger finfint till i tiden till jag kommer till Gnosjö...
Jag mitt dumma korkade spån tänkte nog inte alls när jag lastade en av pallarna för när jag kommer fram så har den jäveln vält, det kunde jag ju redan räknat ut egentligen, jag skulle ställt den annorlunda eller iaf stöttat den med en stötta....
Men men, det var bara att ställa sig o börja plocka upp skiten igen, hur-många-som-helst med kartonger med gardinstänger i...
Fick dock lite hjälp av killen på företaget jag skulle lasta på så det gick hyffsat iaf...
Ner till ställe nr 2 o konstaterar surt att det är kö...
Kikar på klockan, -satan det kommer bli tight att hinna till Ljungby till 17...
Ringer när jag är på väg o säger att jag kan bli lite lite sen, -inga problem vi är kvar... Puh...
Hann till 16.55 hemma o slutade till 18, ögonen gick i kors...

Skulle haft middagsgäster men Andreas sket i det då han var färdig så tidigt o inte ville vänta så då bestämde jag mig för att kränga en kebabtallrik o ligger nu o soffan under täcket (unnade mig att ta ut det oxå)

Får besök snart så jag får hjälp att bära tillbaka det sista till köket=)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Åh, sådanan där dagar suger! Drygt när det bara jävlas hela dagen, man vill bara åka hem och lägga sig under täcket. Och det gjorde du ju också :)

Kramen

2010-10-07 @ 20:40:13
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0