Helt galet rolig kväll...

Ja jisses, vilken kväll det blev, helt underbart rolig o vad vi skrattade...
Vilka minnen som kom fram igår, vi har verkligen varit helt galna genom åren tjejer, "de tre musketörena mot världen <3"
Synd vi itne träffas oftare ni är underbara, älskar er!
Blev taco mys o några öl, lillebror kom förbi full o glad i hågen, vi är verkligen så släkt han o jag;)
Sent blev det oxå, kom inte i säng förrän efter 4 nån gång...
Tur jag har sov morgon flera veckor nu;)
Nu har jag bytt i sängen o håller på att tvättar, ska snart ta itu med disken oxå...
Sen blir det fin middag med tjejerna på Bambu ikväll, mongolisk buffé är inte äckligt=)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: festis

jo det görju det,men jag hittar nog nåt som slinker ner sen ska du se...;)

2010-09-18 @ 15:03:09
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0