Kan ju lika väl fortsätta...

På min inslagna väg med självrannsakan...
För tillfället vill jag bara kräkas över mig själv...
Hur lyckas jag alltid trassla till mitt liv?
Jo för jag är Jessica, det har alltid varit så här....
För det mesta så älskar jag mitt liv o mina galna påhitt men ibland blir det lite för mkt...
Så sitter jag sen o funderar på hur detta kunde hända, det var ju inte så här jag tänkt mig att det skulle bli...
Ofta så tar det ett tag så är jag tillbaka på banan igen lika glad o sprallig o galen som vanligt...
Men ibland så måste jag bara få va själv, fundera över vad jag gör o vad jag vill...
Ska inte säga att det blir lättare för det för då ljuger jag, men jag behöver det bara helt enkelt...

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0