Känslomässigt kaos:S

Ja nu står jag o väger igen, som så många ggr förr....
Ska man göra si eller ska man göra så?
Ska man låta allt ha sin gilla gång o se vad som händer?
Tusen frågor om vilket som är det bästa men som vanligt inga svar...
Anyway, det löser sig nog, det brukar det ju göra, jag msåte bara våga ta tjuren vid hornen nån gång...
Hatar mig själv för att jag är så feg ibland när det kommer till vissa saker i mitt liv...
Ska jag, ska jag inte?
Det är frågan...
Det löser sig nog imon, hoppas jag iaf...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar på din kommentar: Dem är skabbiga för färgerna är så gråa och trista :)

Visst dem är fina men dem kan ju alltid bli bättre ;)

2010-09-18 @ 15:57:18
URL: http://BarbroJennySofie.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0