Smått o gott...

Idag har det varit en allmän fixa o dona dag...
Har tvättat, städat o fixat lite ärenden...
Bl.a. äntligen fått tummen ur röven o skickat iväg min mobil på upplåsning så nästa vecka får jag förhoppningsvis använda min nästan sprillans nya lur, förhoppningsvis funkar den bättre än den nuvarande... (Tack Festis=))

Fick ett paket idag, mamma hade köpt ett par riktiga vandrarskor åt mig o det verkar som om de passade bra oxå, får se hur det blir sen när jag gått lite mer i dom, tack snälla söta rara mamma=)

Skickade iväg ett A4 stort fotografi på mig till mamma oxå, meningen  var ju att hon skulle fått det när jag var där nere men glömde ju såklart att ge det till henne så det följde med hem igen;)

Ikväll har jag sällskap, skönt=)
Var länge sen nån åkte med nu så det ser jag fram emot!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0