Myskväll<3

Igår kom Jenny hit o vi käkade hämtmat o kollade på melodifestivalen o pratade massa...
Det var behövligt, vi har båda massa trassel o det är skönt att prata med nån som känner en utan o innan...
Vet inte vad jag skulle göra utan henne??
Vi har känt varann sen småskolan o hittat på massa bus o kul genom åren från barnår till nu :D
Hon känner mig så väl så jag behöver inte säga nått utan hon ser hur jag mår o om nått har hänt, det är så skönt!
Hon är nått av det bästa jag har o jag älskar henne :)
Såna vänner växer inte på träd <3

Så nu känner jag mig lite klokare även om jag inte vet vad jag ska göra med min livssituation för tillfället ;)
Det visar sig nog, man lever bara en gång :P

Idag blir det lugnt, kollar på "Twilight- eclipse" just nu o sen blir det att åka till Anders o Sofie en sväng ikväll, de får snart tillökning vilken dag som helst o den lille knodden ska jag bli gudmor åt, haledudane vad mysigt :)

Förkylningen är nog på väg bort på riktigt nu, hostar slem o snyter mig massa nu, gott!
Friskhetstecken, så i veckan kör vi igång med träningen o min hemlighet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0