Söndag o soool!

Härliga sol, härliga söndag!
Kom upp i tid idag, så gott!
Nu ska vi snart dekorera vår fina smörgåstårta vi slängde ihop igår så den har fått stå o safta till sig ordentligt!!
Längtar o det kurrar i magen på mig när jag tänker på den ;)
Vi hade en myskväll igår, spelade spel o kollade på tv o pratade en massa, fina, fina Jenny!
Livet är så enkelt när jag är med henne!
Nu ska vi snart iväg o hälsa på en kompis till henne sen bär det iväg hemåt ikväll..
Imon ska jag upp tidigt, jippie, not!
Men jag ska plocka upp min praktikant på vägen så förhoppningsvis åker han med mig så jag har nån att köra med moahahaha :P
Gå ut o öppna dörrarna, gå ut o sätt i slangarna, gör ditt, gör datt :P
Konstaterar lite irriterat att jag inte skriver så intressant, mest om vanliga saker jag är med om i min vardag, kanske inte är så jäkla kul men ni är ju några som verkar följa mig ;)
Jag tycker det är fascinerande att ni ändå är några stycken som följer mig varje dag :)
Då kan jag ju passa på att säga att jag har planer på att flytta, har lite på G nu så kanske kommer smita från Värnamo o en lång bit bort...
Det är nog fan på tiden helt enkelt, med massa hjälp av goa vänner kommer det här nog bli bra :)

Kommentarer
Postat av: chaffismorsa

Ja, att flytta är inte så farligt :) mest kul faktiskt.

2011-02-20 @ 17:30:23
Postat av: Chaffismorsa

Åhå, är det dit du ska dra iväg? Vad spännande, jag hoppas du hittar både jobb och lägenhet snart då!

Jag flyttade ju 40 mil när jag flyttade och det är bra, då är det för långt att åka "hem" och man blir så illa tvungen att träffa nya människor och det är kul!

Lycka till!

2011-02-20 @ 20:41:32
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0