Vad var det jag sa...

Det blev som jag trodde..
Önskar jag jobbar bara natt..
Det står mig upp i halsen kan jag säga, fy fan...
Men det vänder väl snart hoppas jag..
Ska försöka se till så jag får bara jobbar natt framöver för det här går inte..
Kommer gå in i väggen snart annars känns det som...
Har 3 timmar övertid på 2 dagar, det suger!

Anyway, det körde ihop sig lite igår när syster yster kom, men efter massa trassel o lite fixande så såg vi till att Abe kom till göteborg idag o jag körde hem dom till pappa nu när jag slutat jobba..
Så det blev en mysig kväll i Rösås, är ju dock inte på topp riktigt så var sur o grinig o jag hatar mig själv när jag är på det humöret...
Måste fan ta tag i det här med flytten snart så kanske det blir av efter sommaren, jag spyr snart på det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0