Härliga Göteborg :)

Två dagar har gått på den här veckan o allt går kanon bra :)
Solen har skinit o det har varit 2 lugna dagar, Verkar som om det är på väg att lugna ner sig godsmässigt redan...
Eller så har jag helt o hållet jätte fel, det märker vi väl :)

Igår var jag ute på nått spännande, var o lossade ett husbygge utanför Ucklum mitt ute i skogen, låter väl kanske inte så konstigt i sig, MEN det var med bil o släp...
Tog dock det säkra före det osäkra o kopplade av släpet o körde ut o kollade läget innan jag vågade hämta det igen hehe..
Hade inte varit så kul att köra fast mitt ute i skogen ;)

Vi har även tränat 2 dagar åp raken nu, vi är så duktiga så :)
Nu blir det snart sängen, ska bli så skönt, är lite halvsliten  kan jag säga men vad tusan gör det, sova är ju rätt skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0