Gó dag :)

Har haft en perfa dag idag på jobbet, även om den blev lång så har den varit behgalig :)
Var o lastade en båt i Sandöhamn, hur fint som helst där ute, det tog nästan två timmar, var en stor o krånglig båt att få på...
Sen lastade jag lite smått o gott på vägen hem, käkade lunch med Mangan o sist men inte minst så fick jag lasta sprit o det var där det tog tid...

Men nu ligger jag här framför datorn nyduschad o nyäten o mår väl :D
Bara två dagar kvar sen är det dags att fira midsommar med härliga vänner, det kommer nog bli kanon :)

Vet inte vad jag ska skriva längre, jag mår så bra i det bara sprudlar i mig :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Låter som du har det bra där borta :)

Det gör mig glad! :)

2011-06-22 @ 09:12:45
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0