Slappesöndag :)

Igår var det en underbart skön o härlig dag :)
Vi solade en stund på eftermiddagen med Mangan o sen gjorde vi oss klara för enkväll på stan som förvisso bara skulle bli middag på Pastahaus men slutade med att vi gick vidare o hamnade på Adas för en helkväll med massa alkoholhaltiga drycker som jägermeister, öl, cider o vodka redbull...
Ja ni förstår ju säkert i vilket tillstånd jag hamnade i, men roligt hade jag, som fan!

Idag är det dock inte lika roligt, vaknade med huvudvärk o lite lätt illamående, som tack o lov har släppt nu iaf ;)
Är dock lite sliten men det kan jag leva med :)
Var ute med massa trevligt nytt folk, ja nej, kan lätt sammanfatta kvällen som toppenbra, hoppas på fler sådana!

Idag blir det att ta det lugnt, vila lite o sen gå ut o sola tror jag allt, misstänker att det blir pizza idag, mkt bra! :)

Simma lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0