Trött, tröttare, tröttast...

Förstår det inte, har inte alls haft en jobbig dag idag men ändå är jag helt slut, har iaf inte lyckats somna på soffan ikväll tack o lov så ska snart hoppa i säng så jag orkar med morgondagen :)
Fick finkörning till Halmstad idag, ner o byta bil o sen lossa Santa Maria på hemvägen o även lasta där o hem o parkera :)

Sen är jag bara så förbannat deppig o nere ikväll, nästan lite pisst off faktiskt...
Har tydligen lite mkt attityd enligt en person, visst fine by me, men mig sätter man sig inte på utan att få mothugg o det var väl det som inte passade helt enkelt, för jag viker mig inte bara sådär...
Hitta nån annan att hoppa på, för för min del spelar det kvitta att du inte vill umgås med mig, känner dig inte, vet bara vem du är...

Trodde det var över med de känslorna, men så fort du tittade på mig igår blev jag knäsvag, hur fan kan nån ha en sån makt över en??
En blick o jag fick fjärilar i magen precis som innan :S
Fan med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0