Underbar nationaldag :)

Idag har det varit kanonvarmt här, som jag misstänker det har varit i större delen av Sverige ;)

Vi vaknade vid 9 tiden o käkade lite frukost i värmen, sen var det bara att ta tag i det sura äpplet o städa, tvättade gjorde vi ju igår kväll så vi städade av här, gick väldigt smidigt när vi var två, en dammsög o den andre torkade golven, jag putsade även av mina fönster så nu är de skinande rena, iaf ett tag ;)

Sen var det dags att åka till Freddan o hans lilla Filippa för att äta lasagne, de har kommit på att det är lasagnens dag idag då Gustaf har namnsdag, katten Gustaf älskar lasagn så nu vet ni det ;)
Det var en kanon eftermiddag, dock har det ju som sagt varit jättevarmt, men kidsen lekte o roade sig för fullt...
De är för söta :)

Nu har vi kommit hem o ska bara ta det lugnt, är ganska seg nu...
Måste ladda inför imon med, ska ju börja på mitt nyta jobb då, hihi...
Är lite nervös men ändå inte så farligt som jag trodde, ska ju dock åka med imon iaf vad jag vet så det kan nog va det som gör att jag är lite lugnare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0