Lördag i Hölö...

Vaknade till solen strålar in i sovrummet idag...
Så skönt :)
Igår kom jag fram vid 15 tiden o Malin hämtade mig i Södertälje på Chassiporten..
Vi åkte o handlade o käkade lite...
Sen blev det att sova en stund innan vi gjorde oss iordning för lite Mongolisk buffé i Södertälje på kvällen...
Satt som en riktig smäck!

Blev inte så sent igår, jag stämplade ut vid midnatt o hoppade i säng, lagom sliten..
Idag har jag hjälpt dom att bära ut lite saker, de håller på att byta ut vitvarorna i köket...

Nu ligger vi i soffan o degar lite innan vi ska iväg o gratta hennes lillebror som fyler 20 idag, det är alltid nån som fyller år när jag är iväg som det kalasas för, haha...
Massa fika till mig med andra ord hihi!

Ikväll blir det utgång i Sthlm verkar det som :)
Ska bli mkt trevligt, det blir bowling på nått ställe som har rockbowling det ska bli väldigt nice :)
Sen blir det nog ut på nått ställe, ska bli spännande, var år o dar sen jag var ute här uppe!
Har försökt få tag på en killkompis jag inte sett på flera år som jag hoppas får träffa o säga hej till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0