Shopping tisdag :)

Nu bär det snart iväg mot Växjö för lite shopping med Jenny...
Solen skiner o det är kalas väder ute, är faktiskt lite taggad för detta, jag som vanligtvis hatar att handla kläder ;)
Men det måste göras, har inget kul alls i garderoben så det är dags att förnya lite...

Natten gick finfint, hade inget att lossa så det var bara att parkera o gå hem :)
Träffade även "Fantomen" vilket fick mig lite knäsvag en stund, han är ju bara så fin :)
Men det är jobbigt nu, jag vill att det ska hända nått snart...
Jag tycker ju om honom så mkt o det är så frusrerande när han inte vill nu...
Jag vet ju inte om han nånsin kommer vilja heller, han har ju trots allt inte lovat eller sagt nått alls...
Men hoppet är ju det sista som överger än säger dom ju...

Just nu skulle jag kunna säga till honom precis som det är, att jag velat ha honom sen första gången jag såg honom, att helgen i Göteborg inte förändrade nånting egentligen...
Att jag tycker om honom trots att han sagt att han inte vill nu...
Men jag ska inte göra det, ska vänta o se om han följer med ner hit o se hur han är då...
Men efter det talar jag nog om det..
Måste se vad han säger om det, säger han absolut nej så skiter jag i det...
Då är det bara att gå vidare o glömma honom...

Näe, nu måste jag kila.. Ha en fin solig dag govänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0