Slappar lördag :)

Ja det behöver jag verkligen nu efter gårdagens galej..
Herrejisses vilken kväll det blev, kan knappt röra mig idag pga all träningsvärk från Wii spelandet o skrattandet :)
Kom till Linda o vi åt, helgrillad fläskfilé med potatisgratäng, grillade champinjoner o en sallad till..
Min vinflaska försvann ju ner fortare än kvickt så fick hjälpa Linda dricka ur hennes bag in box..
Vad vi skrattade, det var länge sen jag hade så roligt!
Fick kramp i magen flera ggr ;)

Klockan skenade iväg o blev 3 innan vi kom i säng, har sovit så gott inatt o har tack o lov inte mått dåligt idag heller :)
Har varit lite trött bara men det är ju sånt som händer :)
Fick värsta fina frukosten idag med, kokt ägg o Patrik hade varit o köpt frallor på Berndts kafé o massa gott pålägg, fina grejer det :)

Nu ligger jag i soffan o kollar på Arga snickaren o Sofias änglar, ska strax göra middag, pannkakor med sylt får det blir idag..
Var o handlade innan så ikväll ska jag äta potatissallad med rostbiff o körsbärstomat, gottit :)
Blir en såå lång kväll ikväll känner jag, funderar på att kanske åka o hyra film eller nått, har inte hunnit kolla om det går nått kul på tv ikväll än, får se lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0