Mmm, mmm, mmm...

Jag vet inte vad jag ska säga, egentligen...
MEN, jag mår bra, väldigt bra..
Har hittat på bus igen, älskar att va tillbaka till mitt vanliga glada jag :)
Känner igen mig själv nu, det är så mkt som fallit på plats de senaste 2 månaderna..
Fick höra av min finaste bästa Jenny innan att " det är tur jag har dig som jag kan leva ett busigt liv igenom, jag som aldrig varit som dig, jag vill leva ditt liv Jessica"
Haha, kunde inte annat än skratta då, försökte förklara för henne att mitt liv inte är så enkelt alla ggr även om jag har levt ett väldigt roligt o underbart liv hittills så sätter jag mig i situationer ibland som inte är så begåvade...
Men jag ångrar sällan nått i mitt liv, lever hellre efter det att jag hellre ångrar det jag gör, än det jag inte gör!
Annars sitter jag ju bara där o funderar på vad som KUNDE hänt om jag gjort si eller så..
Nu sitter jag med facit i hand o kan säga att det där var nått av det underbaraste jag gjort eller, det där var nog inte så jäkla bra gjrot, men va fan, gjort är gjort :P
Jag hittade på en sak på kryssningen som jag har fått höra efter det, men va fan, jag bjuder på det :)

Tänk på att du bara har ett liv, gör det bästa av det för det är bara till låns o du vet aldrig när det tar slut!

Det var mitt visdomsord till er idag :)
Nu tänker jag återgå till soffan o njuta av mina härliga tankar jag har o även de minnen som flyger genom huvudet nu haha ;)


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Du är klok du :)

Jag lever och mår så jävla bra jag med nu så det är nästan så att jag skäms. Sant som du säger, man vet aldrig när det tar slut och så tänker jag som jag brukar säga, man styr faktiskt sitt eget öde (mer eller mindre). Man kan inte bara sitta hemma och ömka, utan man kan göra något bra istället och njuta av det liv man fått :)

Kram, kram

2011-05-20 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0