Uppdatering: JAG LEVER! (nästan)

Jag vet inte ens var jag ska börja, hela denna helgen har varit helt underbar :D
Men vi tar det dagvis så det är enklare att förklara :)

Fredag:
Jag mötte upp de andra som redan satt på bussen i Jönköping, bussresan gick bra men var väldigt seg o några bestämde sig för att sova lite ;)


Joakim o Mangan taktikvilar på uppvägen ;)

Vi kom fram o knallade på båten efter att ha intagit lite käk på terminalen i hamnen..
Lullade väl mest omkring lite där i början, alla var rätt slöa efter den långa bussresan men sen började det drickas lite o vi gjorde oss iordning för att käka buffé kl 20, det var såå gott kan jag säga :)


Helena, Björn o Joakim mätta o glada :)

Fredagens outfit :)

Vi gick därefter o kollade läget i puben o lyssnade på en trubadur som var helt okej..
Väl där snackade vi med några killar från Borlänge, de var väldigt trevliga o vi skrattade ögon av oss nästan, vi roade oss med att reta varann för våra dialekter haha :)

Efter det tog vi o gick upp till nattklubben o där dansades det o dracks hej vilt, det var en sån härlig kväll/natt :)
Jag kom i säng kl 7, lagom plakat :D
Men det var det värt, om ett gott skratt förlänger livet måste jag nog bli över 100 ;)

Lördag:
Det var däremot inte lika roligt att gå upp 8 o käka frukost, men gott var det o jag stöp i säng så fort jag kom upp till hytten igen o så sov vi till 14 då vi tyckte det var dags att röra oss till fastlandet lite för lite mat :)


Som synes ganska slitna på pizzabuffen ;)

Sen blev det minsann dags för lite taxfreeshopping innan det var dags för att göra sig iordning igen för kvällens äventyr :)
Så här såg jag ut igårkväll :)



Efter maten så känns det ju lite torrt att säga att vi alla tog en vilostund på en timme, alla var helt utslagna o tvärmätta, men sen jävlar blev vi på G igen...
Fick ju ett trevligt uppvaknande iaf av Björn som gör vad då?? :P Se själva..


Försöker smita undan lite fint men nejdå, hann inte tillräckligt långt bort haha

Sen var det full fart hela natten iaf, träffade på grabbsen från Borlänge även då så vi snackade o dansade o hade en sjukt rolig kväll allihop :)
Kul att träffa på lite nytt folk, sen att en av dom var så fin gjorde ju inte saken sämre ;)
Så vi dansade loss o bara pratade han o jag..
Men sen framåt 3 tyckte jag att nu ska jag gå o lägga mig, ville minsann inte va för dålig idag när vi skulle åka buss :S
Men det gick bra, var lite seg o risig i början bara men efter lite mat i em i Ödeshög så piggnade jag till :)

Det här blev ett långt inlägg men ville ju bjuda er på bilder o en lite uppdatering över det som hänt, det blev verkligen en LITEN uppdatering för allt går inte ens att få med eller beskriva, det måste helt enkelt upplevas :)

Nu soffan o hockeyn tror jag allt till det är dags att sova :)

Ah, just det, om 2 veckor flyttar mina möbler :D:D:D
Längtar som fan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0