Härliga vår!

Har haft en hektisk men rolig tid fram till nu...
Var ju en hel del bus o mys i påskhelgen :)

Sen bar det iväg till Oslo på jobbet, det gick över förväntan tack vare underbara kollegor :D
Så nu känner jag att jag har landat på jobbet, jag trivs o vill va kvar, som det känns nu iaf, det svänger fortare än en svängdörr på Ikea haha :P
Imon har vi personalmöte, får väl se hur det går :S

Helgen som var nu tillbringade jag i Kvibille med bästa Jenny o familj, det var jätte mysigt, lugnt o skönt o god mat o många skratt :)
Köpte massa fina bebiskläder på HM till Totto o Magittes lilla pojk som jag skickade ner till dom o det var väldigt uppskattat, sånt gillar jag ;)

Nu är det ännu en jobbvecka, var en tur till Växjö igår o det gick bra men hade sjukt mkt att lasta om så det blev lite övertid igår...
Just nu håller jag på med maten, ugnstekt falukorv med mos o sallad, mmm vad gott...
Ställde mig på vågen igår o fick ett litet uppvaknande, har gått upp nästan allt som jag gick ner i början på året, ajabaja fy mig, så där ser man hur mkt det gör med att sluta träna o slarva med maten :(
Nya tag nu, jajemän!
Tränade igår o ska träna onsdag o fredag med så blir det 3 dagar :)

Nä ut i köket nu o fixa det sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0