Vojne vojne, man är inte 20 längre ;)

Vilken sjujäkla helg jag haft!
Det har varit en av de bästa o det värsta på väldigt länge...
För att sammanfatta helgen från kl 18 i fredags så har skratten, alkoholen o tårarna bara flödat...
Var ute till kl 6 både igår morse o idag o tiden därimellan har jag bara sovit o ätit lite...
Har varit sjukt bakis men vad roligt jag har haft :D
Men det märks att jag inte är 20 längre, är så sliten nu så det ska bli skönt att jobba o bara ta det lugnt nu några dagar....

Skulle bara gått på bio o ta en öl igår kväll, men ölen uteblev väldigt länge då jag inte alls var sugen, MEN så kom lilla Carin o viftade med en drink som jag smakade lite på o sen var det kört igen...
Men återigen, gud vilka fina vänner jag har här uppe, alldeles underbara o rara <3
Ångrar inte att jag flyttade hit, det här är vad jag behöver i livet, en nystart :)
Ska hitta mig en egen lägenhet så småningom med o en bra karl, sen så hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0