Allt känns så jäkla bra nu :)

Den här veckan har verkligen varit en vändning :)
Nu är jag tillbaka på topp igen, UNDERBART!!

Tog helg igår morse o är nu ledig massa dagar :D
Ikväll ska jag till "Fantomen" o äta gott o kolla på film, imon ska vi ut o äta jag, Helena, "Fantomen" o hans kusin det ska bli mkt trevligt!
Så på måndag är det dags att fly landet lite, ett par förhoppningsvis härliga dagar i Holland hos mamma o systrarna :)
Det här betyder att jag kommer tillbringa över en vecka ihop med mannen som betyder mest i mitt liv just nu, får se hur detta ska gå, ska vi slå ihjäl varann kanske?? ;)

Fick ett trevligt sms igår förresten som talade om att jag ska köra själv vecka 14, 15 o 16, det är på tiden o det känns jätte bra, tror jag behöver det, det jag är mest nervös för är Norge veckan med tull osv, men det kommer väl gå bra får jag hoppas :P
Får väl blinka lite med mian vackra ögon annars haha...

Nä nu in i duschen o göra mig redo!
Trevlig helg alla fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0