Hemma igen :)

Så har vi varit iväg på vår minisemester o det var underbart :)
Vi hade 20 grader nästan hela veckan o satt ute o käkade lunch i solen o drack öl på uteserveringar mest hela tiden..
Vi var 2 dagar hos syster i Utrecht o åkte en em/kväll till Amsterdam o åt gott o hade det väldigt trevligt...

Dock drog jag på mig en förkylning, inte lika roligt men men :(

Jag kom till insikt ordentligt nu med att det är helt över med mina känslor för "Fantomen" o det känns så skönt, vi är vänner o det väldigt bra sådana o han betyder mkt för mig men inget mer, ÄNTLIGEN!! :D

Fick ett roligt besked i veckan oxå, har nu fått min egna körning på jobbet så jag börjar imon, hur nice som helst :)
Lite nervös är jag men det kommer gå fint!

Igår kom vi hem o jag var bara hemma o vände innan jag drog iväg på ett äventyr som hette duga, ojoj, så jäkla roligt hade jag..

Nu är jag redo för våren o sommaren o vad allt det innebär o vad som kan vänta mig :)

Snart dags för tacomys med Helena, Jim, lillan o två till, ska bli trevligt, vad som händer ikväll sen får vi se ;)
MEN, jag känner mig riktigt uppvaktad just nu o det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0